Karkonoski Park Narodowy

W dniach 11 - 12 kwietnia 2011r. dwudziestu uczniów pod opieką p.Marii Woźnej i p.Barbary Witkowskiej uczestniczyło w wycieczce do  Karkonoskiego Parku Narodowego.
Zwiedzanie Karkonoszy rozpoczęliśmy od Karpacza, Świątyni Wang. Następnie udaliśmy się niebieskim szlakiem do schronisk "Samotnia" oraz "Strzecha akademicka".  W czasie wędrówki podziwialiśmy piękne krajobrazy, faunę i florę tych gór. W pierwszym dniu byliśmy również na jeleniogórskiej starówce.  Odpoczywaliśmy w Zachełmiu w pensjonacie  "Pod zwariowanym koniem".

W drugim dniu wycieczki pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby na zakręt śmierci, później uczestniczyliśmy w zajęciach w Karkonoskim Centrum Edukacji Ekologicznej.
Obejrzeliśmy ekspozycję "Wirtualne Karkonosze", która pozwoliła nam poznać wartości przyrodnicze i kulturowe Karkonoszy. Po tej wspaniałej lekcji przyrody odbytej po za murami szkoły udaliśmy się pod jeden z karkonoskich wodospadów - Szklarkę.
Potem obejrzeliśmy miniaturowe eksponaty: zamki, kościoły, pałace oraz inne wspaniałe zabytki Dolnego Śląska w Parku Miniatur w Kowarach.
Zadowoleni wróciliśmy do domu.